MYKITA, kampania ( WIOSNA/LATO 2016 )

UPALNE POŁUDNIE, KRYSTALICZNA WODA I SMAK SOLI W POWIETRZU.

Scala dei Turchi, Sycylia. Błękit fal rozbija się o jasny, wapienny klif. Obiektyw dwudziestopięcioletniego aparatu LEICA zamyka w kliszy blask śródziemnomorskiego krajobrazu. To  niezwykłe,  że ten wysłużony analog potrafi uchwycić soczyste promienie włoskiego słońca!

 

mykita-lookbook-2016-slide-04

 

 

Sesja do kampanii Mykita odbywa się bez sztabu stylistów, profesjonalnych modeli i specjalistów od makijażu. Autorem zdjęć jest Mark Borthwick – fotograf, filmowiec i muzyk, którego sesje przypominają do złudzenia zdjęcia z wakacji w gronie przyjaciół i znacząco odbiegają od komercyjnych sesji zdjęciowych innych znanych marek. Efektem są ciepłe, pełne słońca kolory i wrażenie beztroskiej pracy z analogiem.

 

 

 

Ostatnie prace wykonane przez Borthwicka zawierają charakterystyczna dla jego stylu efekt rozszczepienia światła, co pozwala na stworzenie niepowtarzalnej gamy kolorów na każdym zdjęciu.

 

mykita-lookbook-2016-slide-10

 

 

Kampania MYKITA jest przykładem nowatorskich rozwiązań, budowania wizerunku na tym co świeże, naturalne, a w efekcie energetyzujące. I dlatego z niecierpliwością czekamy na następne propozycje tej berlińskiej marki!