MYKITA, kampania ( WIOSNA/LATO 2016 )

UPALNE POŁUDNIE, KRYSTALICZNA WODA I SMAK SOLI W POWIETRZU.

Scala dei Turchi, Sycylia. Błękit fal rozbija się o jasny, wapienny klif. Obiektyw dwudziestopięcioletniego aparatu LEICA zamyka w kliszy blask śródziemnomorskiego krajobrazu. To  niezwykłe,  że ten wysłużony analog potrafi uchwycić soczyste promienie włoskiego słońca!

 

 

 

Sesja do kampanii Mykita odbywa się bez sztabu stylistów, profesjonalnych modeli i specjalistów od makijażu. Autorem zdjęć jest Mark Borthwick – fotograf, filmowiec i muzyk, którego sesje przypominają do złudzenia zdjęcia z wakacji w gronie przyjaciół i znacząco odbiegają od komercyjnych sesji zdjęciowych innych znanych marek. Efektem są ciepłe, pełne słońca kolory i wrażenie beztroskiej pracy z analogiem.

 

 

 

Ostatnie prace wykonane przez Borthwicka zawierają charakterystyczna dla jego stylu efekt rozszczepienia światła, co pozwala na stworzenie niepowtarzalnej gamy kolorów na każdym zdjęciu.

 

 

 

Kampania MYKITA jest przykładem nowatorskich rozwiązań, budowania wizerunku na tym co świeże, naturalne, a w efekcie energetyzujące. I dlatego z niecierpliwością czekamy na następne propozycje tej berlińskiej marki!